خیاطی و دوره های آن

خیاطی

برای یادگیری بهتر خیاطی بهتر است با اهمیت یادگیری خیاطی و دوره های مختلف آن آشنا شوید. در این مطلب به تعدادی از سوالات مهم شما در مورد خیاطی پرداختیم.

خیاطی چیه؟
چرا خیاطی رو یاد بگیریم؟
برای یادگیری خیاطی چه کنیم؟
یادگیری خیاطی سخته؟
یادگیری خیاطی چه مراحلی داره؟

خیاطی چند تا روش و دوره داره؟
خیاطی از کجا شروع کنم؟
کدام روش و متد خیاطی بهتره؟
دوره های خیاطی چقدر طول میکشد؟ دوره های خیاطی چند ماه طول میکشد؟

 

 

خیاطی

خیاطی و دوره های آن

 

خیاطی چیه؟


خیاطی یکی از هنرها و مهارت هایی هست که هر شخصی (چه زن و چه مرد) می تواند به آسانی یاد بگیرد. کار خیاطی یکی از شغل هایی است که هم به صورت خانگی و هم به صورت صنعتی انجام میشود.

 

خیاط کسی است که اندازه گیری، طراحی، برش و دوخت لباس رو مطابق با سلیقه مشتری انجام میدهد.

لباس هایی که یه خیاط حرفه ای و خوب میدوزد، دقیقا اندازه تن مشتری و متناسب با اندام شخص هست. افراد زیادی هستند که لباس های آماده بازار اندازه تن شون نیست و لباس های آماده ای رو که میخرند برای تعمیر و اندازه شدن پیش خیاط می برند و از لباس های آماده راضی نیستند.

پس یک خیاط حرفه ای برای دوخت بهتر و جلب رضایت مشتری، در ابتدا در مورد مدل لباس، جنس پارچه، ترکیب رنگ و… به مشتری مشاوره میدهد و مشتری را در انتخاب مدل بهتر لباس راهنمایی میکند.

در مرحله بعد خیاط اندازه های مشتری را با دقت میگیرد، موقع اندازه گیری به فرم بدن شخص و عیب های اندامی او دقت میکند و آنها را نیز کنار اندازه ها مینویسد. با توجه به مدلی که با مشتری به توافق رسیده اند، الگوی لباس را رسم میکند و پارچه را با کمک الگویی که کشیده برش میزند و میدوزد. سپس لباسی را که نیمه آماده شده روی تن مشتری پرو، بعد از پرو گیری لباس را تمام میکند و تحویل مشتری میدهد.



خیاطی و بالا بردن هماهنگی دست و چشم

خیاطی و افزایش توانمندی

چرا خیاطی رو یاد بگیرم؟


دلیل 1: تعامل با افراد جدید با خیاطی


در شغل خیاطی مشتریان به طور روزانه تغییر میکنند و شما همیشه علاوه بر مشتری های قبلی که دوخت های شما رو دوست دارند، افراد جدیدی رو هم میبینید و با شخصیت های متفاوتی سر و کار دارید و این باعث میشود که به مرور فردی اجتماعی شوید و شادابی و نشاط شما بیشتر میشود و این برای خانم های خانه داری که رفت و آمدهای کمی دارند و به مرور احساس تنهایی و افسردگی میکنند راه حلی عالی است.

دلیل 2: افزایش هماهنگی دست و چشم با خیاطی


کار خیاطی باعث هماهنگی دست و چشم میشود. اگر چشم و دست هماهنگ نباشند، نمی توانیم حتی یک درز ساده را هم بدوزیم.

موقع انجام کارهای خیاطی لازم است روی کاغذ الگو، خط های مستقیم و منحنی زیادی بکشید، پارچه را از روی زاپاس دوخت برش بزنید و دقت کنید که زاپاس ها کم و زیاد نباشند.

سپس درزهای لباس رو بدون کج شدن مسیر دوخت بدوزید و به هم وصل کنید، در تمام مراحل حرکت چشم و دست شما در حال تمرین هماهنگی با هم هستند. اگر برای چند لحظه تمرکز خود را از روی دوخت بردارید و حواستان به سمت دیگری باشد دوخت شما کج و نامنظم میشود. حتی موقع سردوز لباس اگر دقت نکنید، بقیه قسمت ها زیر تیغ برش می رود.



دلیل 3: افزایش تمرکز و خلاقیت با خیاطی


در شغل خیاطی باید موقع کشیدن الگو، برش و دوخت دقت زیادی کنید. از تمام توجه و تمرکز خودتون برای کیفیت بهتر دوخت ها کمک بگیرید. ایده ها و الگوهای جدید رو اجرا کنید.

در مورد چگونگی دوخت درزها، وصل زیپ، انتخاب پارچه متناسب با مدل، ترکیب رنگ های مختلف با هم فکر کنید و مغز و ذهن خودتون را درگیر افکار خلاقانه کنید.

 

دلیل 4: سرمایه گذاری روی خودتان با خیاطی و افزایش اعتماد به نفس


خیاطی یک هنر و مهارت بسیار کاربردی است، وقتی برای یادگیری آن وقت و هزینه صرف کنید، با یادگیری خیاطی، اعتماد به نفس شما بالاتر می رود و وقتی ببینید که یک لباس رو زیبا دوختید و دیگران در مورد هنر شما نظر میدهند و از شما سوال میکنند که آن لباس رو از کجا خریدید و شما با حس خوب میگویید خودم اون رو دوختم، عزت نفس شما بسیار بالا میرود.

علاوه بر اون شما لباس هایی رو که دوست دارید رو طراحی میکنید و میپوشید و نیازی نیست ساعت ها دنبال لباس خاصی که مدنظرتون هست، در فروشگاه ها بچرخید و با پیدا نکردن آن ناامید شوید یا اینکه مجبور باشید لباسی رو که دوست ندارید بپوشید.

 

دلیل 5: یادگیری آسان خیاطی


یاد گیری خیاطی بسیار آسان است؛ به شرط آنکه ذوق یادگیری خیاطی رو داشته باشید و با صبر و حوصله آموزش های خیاطی رو مرحله به مرحله بگذرانید و تمرین و تکرار کنید. باید به طور مستمر الگو بکشید، برش بزنید و بدوزید تا مطالب ملکه ذهن شما شوند.

هیچکس با یادگیری الگوهای مختلف خیاط نمیشود مگر اینکه دست به قیچی شود و شروع به دوخت کند تا اشکالات و ایرادهای خودش را پیدا کند.

 

دلیل 6: داشتن درآمد از شغل خیاطی


یک خیاط به راحتی می تواند از آموزش هایی که دیده و تمرین کرده، درآمد کسب کند و برای بقیه لباس بدوزد.

یک خانم خانه دار یا حتی یک خانم شاغل (به عنوان شغل دومش) می تواند با یادگرفتن دقیق خیاطی به درآمد برسد. وقتی تمام ریزه کاری های خیاطی را انجام دهید، کیفیت دوخت شما از همان ابتدا بالاتر از بقیه خیاط های است و افراد بیشتری تمایل دارند که مشتری شما باشند تا برای اونها لباس بدوزید.

میزان درآمد خیاطی شما به تجربه، مهارت و نوع دوخت شما بستگی دارد. هر چه مهارت شما بیشتر باشد درآمد شما بیشتر میشود.

 

خیاطی هنری لذت بخش

خیاطی و یادگیری آسان

 

برای یادگیری خیاطی چه کنیم؟ یادگیری خیاطی سخته؟


همانطور که قبلا هم توضیح دادیم یادگیری خیاطی کار ساده ای است. به شرط آنکه سراغ دوره هایی بروید که مربی و مدرس آن دوره مهارت و تجربه کافی در آموزش دادن داشته باشد.


راه های مختلفی برای یادگیری خیاطی وجود دارد:


1) یادگیری خیاطی به صورت حضوری در آموزشگاه


شخص برای یادگیری خیاطی باید به مدت چند ماه، هفته ای دو الی سه جلسه به آموزشگاه های خیاطی برود. معمولا افرادی که شاغل یا دارای فرزند خردسال هستند، رفت و آمد به آموزشگاه های حضوری برایشان بسیار سخت است و رفت و آمد به کلاس وقت زیادی از آنها را میگیرد.


2) یادگیری خیاطی با آموزش آنلاین


آموزش خیاطی از طریق دوره های آنلاین و مجازی به این صورت است که فیلمهای ضبط شده برای هنرجو ارسال میشود، هنرجو در هر ساعت از شبانه روز که وقت آزاد داشته باشد، فیلمها را میبیند و با پشتیبانی مربی، اندازه گیری، رسم الگو، برش و دوخت را انجام میدهد.


سایت خودت بدوز به عنوان یک آموزشگاه آنلاین غیر حضوری در چند سال اخیر توانسته است به هنرجویان زیادی در یادگیری خیاطی کمک کند و هنرجویان زیادی را به درآمد از خیاطی رسانده است.

 

خیاطی و افزایش خلاقیت ها

خیاطی باعث خلاقیت میشود

 

یادگیری خیاطی چه مراحلی داره؟ یادگیری خیاطی چقدر طول میکشه؟ خیاطی چند تا روش و دوره داره؟


خیلی از افراد با دوره های مختلف خیاطی آشنا نیستند و سوالشون اینه که در چه دوره های خیاطی شرکت کنم؟ چه مدت طول میکشه تا خیاطی را یاد بگیرم؟ از کدام متد خیاطی بهتره استفاده کنم؟


در ابتدا باید هدف خودتون رو از یادگیری خیاطی مشخص کنید،

اگر میخواین فقط دوخت لباس های ساده رو یاد بگیرید دوره نازکدوزی رو شرکت کنید.

اما اگر بخواهید سفارش خیاطی قبول کنین، لازم است بعد از پایان دوره نازکدوزی، دوره های مانتودوز، ضخیم دوز و لباس مجلسی را نیز بگذرانید تا بتوانید تمام مدل لباس ها رو بدوزید و درآمد خودتان را بسیار بالاتر ببرید (از یک خیاط معمولی که فقط لباس های ساده را میدوزد، بیشتر بلد باشید تا بتونید مشتری های متنوع تری را جذب کنید).

متدهای خیاطی مختلفی وجود داره که با هم در جزییات تفاوت هایی دارند، آنچه در انتخاب متد مهمه اینه که مدام از این شاخه به اون شاخه نپرید و روی یک متد دقیق کار کنید تا قلق های متد را کامل یاد بگیرید

دوره نازکدوزی

نازکدوزی و شروع خیاطی


دوره نازکدوزی


برای اینکه بهتر متوجه اهمیت دوره نازکدوزی شوید اجازه بدهید برای شما مثالی بزنیم:
بدون هیچ شکی همه ما باور داریم که پایه اول ابتدایی در آموزش اهمیت بالایی دارد. کودکی که در سن 6 یا 7 سالگی شروع به خواندن و نوشتن میکند، اگر این کار رو به خوبی یاد نگیرد در سال های بعدی تحصیل خود دچار چالش میشود؛

پایه و اساس خیاطی هم دوره نازکدوزی است، دقیقا به اندازه کلاس اول دبستان برای شروع یادگیری خیاطی اهمیت دارد. برای اینکه شخص بتواند بعدا در دوره های ضخیم دوز، مانتو دوز، لباس مجلسی و… شرکت کند و خوب یاد بگیرد لازم است که مهارت نازکدوزی را کامل بلد باشد.

 

آموزشگاه خیاطی خودت بدوز

آموزش خیاطی خودت بدوز


در دوره نازکدوزی سایت خودت بدوز چه چیزهایی یاد میگیرید:


سرفصل های دوره نازکدوزی به صورت کلی عبارتند از:
آشنایی با لوازم اولیه خیاطی و پارچه ها
اندازه گیری
رسم الگو بالاتنه جلو، پشت، آستین و دوخت لباس و وصل آستین و سر آستین
یادگیری دوخت مانتوی ساده، پیراهن، تاپ، کت های مجلسی ساده، تونیک، دامن و…
رسم الگوی دامن ها، دوخت آنها و شیوه سجاف دادن به مدل های مختلف یقه
دوخت دامن های ساده، فون، خمره ای، پیلی دار، ترک، گوده دار، کلوش، قارچی و…
نحوه دوخت کمری دامن و کش دوزی کمر
رسم الگوی یقه ها و دوخت آنها
یقه های ساده مثل هفت، گرد، دلبر، گلدانی، قایقی، گلابی، خشت، دالبری، ستاره و…
یقه های ایستاده مثل فرنچ، هفت ایستاده و…
یقه های فانتزی مثل: یقه گره ای، یقه شل و دراپه
یقه های برگردان مثل: آمریکایی، آرشال، انگلیسی، شکاری، کراواتی، اسپرت، طرح گل، آرشال پفی، یقه ب ب، یقه مردانه سر خود، یقه کارآگاهی، یقه سورچی یا فردینی، سجاف سه دکمه یا فیلتابی، یقه های پلاکت دار، یقه بلیزر یا شاخی و…
شیوه دوخت درزهای مختلف و روش درست اتوکشی درزها و لباس
آماده کردن پارچه برای برش، شیوه راستاگیری پارچه و برش لباس های مختلف
انتقال خطوط الگو روی پارچه به روش های مختلف برای دوخت سریع و راحت تر
دوخت صحیح زیپ، دکمه، جا دکمه، دکمه، قزن، دوخت جیب های ساده، دوخت بندینک
انتقال پنس‌های بالاتنه (برای طراحی مدل های مختلف)
آشنایی با انواع عیب های اندامی و شیوه برطرف کردن آنها روی الگو

 

دوخت چادر و مقنعه

 

آموزش دوخت چادر و مقنعه جزو دوره نازکدوزی نیست اما سایت خودت بدوز به عنوان هدیه این آموزش را در دوره نازکدوزی برگزار کرده و به راحتی با این آموزش میتوانید چادر نماز، چادر رنگی و چادر مشکی ساده را برای خودتون و اطرافیان تون بدوزید، همچنین سه مدل مقنعه را هم یاد میگیرین

بعد از یادگیری دوره نازکدوزی، میتوانید برای خودتان و اطرافیانتان به راحتی لباس بدوزید و حتی سفارش مشتری هم داشته باشید و به درآمد برسید.

 

جهت شرکت در دوره های نازک دوزی خیاطی روی کلمه ثبت نام کلیک کنید

 

خیاطی

خیاطی و آشنایی با آن


دوره مانتو دوز


دوره مانتو دوزی مخصوص کسانی است که مایلند طراحی و دوخت دقیق انواع مانتوها را به صورت حرفه ای یاد بگیرند. دوره مانتودوز دوره ای پر طرفدار و کاربردی است چون در کشور ما پوشش عرف جامعه و خانمها عموما مانتو است، پس دوخت مانتو بازار کار خوبی دارد. شما بعد از پایان دوره مانتودوز میتوانید به صورت شخصی دوزی یا نیروی فعال در مزون ها و یا تولیدی ها فعالیت کنید. در صورتی که دوره نازکدوزی رو به خوبی گذرانده باشید، یادگیری دوره مانتودوز برای شما خیلی راحت تر میشود.

 

دوره مانتودوز خودت بدوز

دوره آموزش انواع مانتو خودت بدوز


دوره مانتو دوزی سایت خودت بدوز شامل چیست؟

 


* الگوسازی و دوخت مانتو راسته
* الگوسازی و دوخت مانتو جین با سرآستین دکمه دار، جیب و سرجیب
* دو مدل الگوسازی مانتو سیلوانا
* الگوسازی مانتو کشی و تاپ سیلوانا
* الگوسازی و دوخت مانتو اداری یقه انگلیسی جدا
* الگوسازی و دوخت کامل مانتو پیلی دار مدل یک با آستین پیلی دار
* مانتو پیلی دار مدل دو با تعداد پیلی دلخواه
* مانتو پیلی دار سه با برش از کارور
* مانتو با طرح هلال پایین
* الگوسازی و توضیح نکات دوختی مانتو فون
* مانتو دو رنگ با دکمه مخفی
* اصول کلی مانتوهای گیپور
* الگوسازی مانتوهای تمام گیپور با ذکر نکات دوختی
* الگوسازی و دوخت مانتو ترکیبی گیپور
* مانتوهای کیمونو ساده و برش دار
* مانتوهای کیمونو دراپه
* مانتوهای خفاشی
*مانتوهای عبایی
* پانچ
* انواع مختلف مانتوهای رگلان
* مانتو کیمونو حلزونی
به همراه آموزش های زیر:
رگالی
دوخت دکمه مخفی
دوخت زیپ مانتو
دوخت جیب بین درز پهلو
دوخت جیب فیلتاب مستقیم و مورب
دوخت جیب های رو و سرجیب
تبدیل الگو مانتو
اضافه کردن به قد مانتو
دوخت ساسون ها به روش جدید
دوخت قرن
الگوسازی و دوخت سرآستین های دکمه دار
الگوسازی و دوخت سرآستین های متصل و حالت برگشت
تو زدن ساده پایین آستین
الگوسازی و دوخت آستین پیلی دار
الگوسازی و دوخت آستین برش دار
الگوسازی و دوخت آستین دو تکه یا کتی
خرد دادن آستین
وصل آستین به مانتو
دو روش دوخت درز دوبله شکسته
نکات برش لایی چسب و لایی حریر
الگوسازی و دوخت یقه شکاری (رایگان)
الگوسازی و دوخت یقه انگلیسی دو تکه
الگوسازی و دوخت یقه فردینی
الگوسازی و دوخت یقه گرد
الگوسازی و دوخت یقه ترکیبی
دوخت تکه تزیینی پایین مانتوهای جین
تو زدن اصولی پایین مانتو
تو زدن پایین مانتو به روش بازاردوز
چاک کنار مانتو
الگوسازی و دوخت چاک پشت مانتو به روش آسان
اصل کاربردی برش مانتوهای غیر قرینه
برش عصایی و برش از سرشانه و دوخت و لقی گیری آن (رایگان)
دوخت پاپیون
و …..

 

جهت شرکت در دوره مانتودوز  روی کلمه ثبت نام کلیک کنید

 

یادگیری آسان خیاطی

خیاطی و یادگیری آسان

 

دوره ضخیم دوزی

دوره ضخیم دوز مکمل دوره نازکدوزی است و هنرجویانی که دوره ضخیم دوز را بعد از دوره نازکدوزی گذرانده باشند مهارت بسیار بالایی در خیاطی دارند و به راحتی میتوانند دوخت لباس های ضخیم پاییزه و زمستانه را به همراه آسترکشی انجام دهند.

 

دوره ضخیم دوزی خودت بدوز

دوره آموزشی ضخیم دوزی

 

سرفصل های دوره ضخیم دوزی سایت خودت بدوز

 

*کاپشن
*آموزش الگوسازی، برش و دوخت کاپشن (زنانه، مردانه، بچه گانه)

*پافر
*آموزش الگوسازی پافر به همراه ذکر نکات دوختی

*پالتو
* آموزش تبدیل الگوی اولیه به کُت و پالتو
*آموزش الگوسازی پالتو با یقه ترکیبی و آستر کشی دقیق و آسان
*آموزش الگوسازی پالتو مجلسی به همراه دوخت و آسترکشی
*فتیله گذاری آستین
*آموزش الگوسازی پالتو بدون درز پهلو با ذکر نکات دوختی
*الگوسازی و دوخت آستین کُتی یا دو تکه
*الگوسازی پالتو طرح هلال با یقه شکاری و یقه سورچی با ذکر نکات دوختی
*پالتو های یقه آمریکایی، آرشال و انگلیسی سرخود با آسترکشی متفاوت
*آموزش پالتو بچه گانه
* پالتوهای دکمه دوبل
*آموزش پالتو یقه آمریکایی زیپ دار که با باز شدن زیپ تبدیل به یقه انگلیسی میشود و با بستن زیپ تبدیل به یقه آمریکایی میشود
آستین کتی زیپ دار
*جلیقه
*آموزش الگوسازی جلیقه های رسمی و خزدار به همراه دوخت و آسترکشی (جلیقه زنانه، مردانه، بچه گانه)
* آموزش جلیقه اسپرت پاییزه مردانه همراه با آسترکشی( برای زنانه هم می توان استفاده کرد)

*سویشرت
* آموزش الگوسازی سویشرت به همراه دوخت کامل (زنانه، مردانه و بچه گانه)
*الگوسازی سویشرت کیمونو (طرح خفاشی) با ذکر نکات دوختی

*هودی
*آموزش الگوسازی هودی کلاه دار به همراه دوخت ( هودی کلاه دار و مانتو هودی پاییزه)

*شنل
*آموزش دوخت شنل پاییزه
*آموزش شنل دخترانه با آستر کشی کامل

*بارانی
* آموزش الگوسازی بارانی کلاه دار و پالتو یقه انگلیسی کلاه سر خود به همراه دوخت

*یوک ها
*طراحی یوک و برش های تزیینی و شیوه دوخت آن ها

*لیفه
*شیوه دوخت لیفه های روکار و توکار

*انواع جیب ها
*مشخص نمودن جای جیب ها و شیوه انتقال آن ها
*آموزش دوخت انواع جیب های فیلتابی
*تک فیلتاب
*دو فیلتاب
*فیلتاب نقابدار
*فیلتابی زیپ دار
*فیلتابی مدل دار
*فیلتاب اسپرت (هودی و سویشرت)
*الگوسازی و دوخت جیب های روکار

جهت شرکت در دوره ضخیم دوز  روی کلمه ثبت نام کلیک کنید

 

دوخت شلوار

خیاطی و دوره شلوار

 

دوره شلواردوز زنانه

دوره شلوار دوز زنانه یکی از دوره های مهم خیاطی است که بدون هیچ پیش نیازی می توانید در این دوره شرکت کنید و کافی است کار با چرخ خیاطی را بلد باشید و نیازی به گذراندن دوره نازکدوزی قبل از آن نیست.

 

دوره شلوارهای زنانه

دوره آموزشی شلوار زنانه


سرفصل های دوره آموزشی شلواردوز زنانه خودت بدوز

1)اندازه گیری روی تن شخص

2) آموزش رسم الگو، برش و دوخت شلوار کمری (شلوار بیرونی و رسمی)

* رسم الگو جلو و پشت شلوار کمری

* کنترل های الگو قبل از برش برای دوخت راحت تر

* برش شلوار، راستاگیری (برای نپیچیدن شلوار روی تن)

* دوخت زیپ به روشی ساده

* دوخت جیب جلوی شلوار با تکنیکی جذاب

* وصل کمری و پل کمر به شیوه ای جدید

* تو زدن راحت شلوارهای دمپا تنگ و دمپا راسته

* دوخت راحت آنتی ژامپ و آنفورشور

* خط اتوی دقیق و شیک شلوار

قدم به قدم از اندازه گیری تا دوخت کامل و اتوکشی شلوار رو همراه مربی حرفه ای ما جلو برو

شلوار کمری

3)آموزش رسم الگو شلوارهای کمر کشی به همراه دوخت کامل

*رسم الگو جلو و پشت به همراه کنترل ها
*برش و راستاگیری
*دوخت زیپ نما تزیینی، جهت زیبایی بیشتر شلوارها
*کش دوزی سرخود شلوار
*کش دوزی جدا شلوار
*کش دوزی فانتزی شلوار خط اتو و حالت رسمی پایین شلوار (مناسب مانتو شلوارهای اداری و فرم مدارس)

 

4) آموزش شلوار های دمپا گشاد

*شلوار کشی دمپا گشاد (پارچه کشی باشد)
*شلوارهای رسمی دمپا گشاد (پارچه کشی نباشد و جنس خشک داشته باشد)
*شلوار راحتی دمپا گشاد (مناسب تو خونه)

 

5) شلوار مام استایل

*آموزش شلوار های مام استایل
*برش های فانتزی روی شلوارهای مام استایل به همراه دوخت

6) آموزش ساپورت

*الگوسازی و دوخت ساپورت
*کش دوزی ساپورت با تکنیکی جدید (مناسب شلوارهای دوبَر کش)
*دوخت مرغک برای شلوارها با تکنیکی جدید و جذاب

7) آموزش شلوارهای بارداری

*الگوسازی ساده شلوار حاملگی
*دوخت مرحله به مرحله شلوار بارداری

*آزادی شکم به سه روش متفاوت در شلوار بارداری

8)آموزش شلوارهای رکابی

*طراحی و دوخت دو مدل رکاب مختلف

رکابی

9) شلوارهای راحتی تو خونه و شلوارک

*شلوارک
*شلوار راحتی کشی
*شلوار دامنی کشی
*شلوار راحتی با اندازه های استاندارد

*به همراه برش و دوخت کامل شلوارهای راحتی و کش دوزی ساده

* و برش و دوخت شلوار دامنی با کشدوزی جدید

10) شلوارهای دمپا کشباف

*نکات الگوسازی به همراه دوخت کامل کشباف به شلوار

کشباف شلوار
کشباف

11) آموزش روش های مختلف پاکتی شلوار

12) رفع عیب های اندامی شلوار شامل:

*رفع لقی های جلو و پشت شلوار
*رفع عیب اندامی شکم بزرگ
*رفع عیب اندامی باسن بزرگ

13) آموزش شلوارهای گوده دار

برای دوخت کت شلوارهای مجلسی، میتونین قسمت پهلوی شلوار رو گوده دار کنین و یه سبک جدید از شلوار رو بپوشین و تو مهمونی ها و مجالس بدرخشید.

14) آموزش دامن شلواری لنگی (دامن شلوارک لنگی)

15) آموزش شلوار عثمانی

شلوارهای عثمانی برای خانم هایی که ران های تپلی دارند و توی فصل گرما بدن شون خیلی عرق سوز میشه عالیه.حتما امتحانش کنین و تو خونه بپوشین.

16) آموزش سرهمی

*رسم الگو جلو و پشت سرهمی

*طراحی یقه خطی فانتزی

*دوخت نکته به نکته سرهمی

*دوخت زیپ مخفی

*دوخت کمربند برای سرهمی

17) آموزش شلوار لاله

18) آموزش چاک دمپای شلوار

جهت شرکت در دوره شلوار دوز زنانه  روی کلمه ثبت نام  کلیک کنید

اگه دوست دارین شلوارهای مردونه پارچه ای، شلوار جین، جاگر، اسلش، پیژامه مردانه، شلوار کردی معمولی، شلوار کردی زندان دوز، شورت پادار، شورت اسلیپ مردانه و… رو یاد بگیرین روی کلمه ثبت نام دوره تخصصی شلوارهای مردانه کلیک کنین.

 

خودت بدوز

آموزشگاه خیاطی

دوره لباس مجلسی و عروس

 

یکی از دوره های پیشرفته خیاطی دوره لباس شب و عروس است که برای یادگیری بهتر آن لازم است دوره های نازکدوزی و ضخیم دوزی را گذرانده باشید. در آینده دوره لباس شب و عروس به دوره های آموزشی سایت خودت بدوز اضافه میشود.

 

آموزشگاه خیاطی خودت بدوز

آموزش خیاطی خودت بدوز

 

“آموزشگاه آنلاین آموزش خیاطی خودت بدوز” چه مزیتی نسبت به دیگر آموزشگاه های خیاطی دارد؟


شاید به خودتان بگویید چرا باید دوره های خیاطی خودت بدوز را شرکت کنم؟ مگر خودت بدوز چه فرقی با آموزشگاه ی خیاطی حضوری و آنلاین دیگه دارد؟


ما در این چند سال اخیر که در دنیای گسترده مجازی شروع به آموزش کردیم، قضاوت را به عهده هنرجویان خودمون گذاشتیم تا کیفیت بالای آموزش و مهارت مربی مجموعه را در آموزش های رایگان همراه با دوخت از نزدیک ببیند و تجربه کنند.

در آموزشگاه آنلاین خودت بدوز می توانید دوره های خیاطی رو به صورت آموزش های از قبل ضبط شده ببینید و در هر مرحله از الگوکشی و دوخت که دچار اشکال شدید با مربی در ارتباط باشید و سوالات خودتون رو بپرسید.

شما این امکان را دارید که از دانش و تجربه مربی مجموعه آموزشی خودت بدوز بهره ببرید و ایرادهای دوختی خودتون را پیدا کنید.

البته آموزش خیاطی از طریق فیلم های آموزشی که براتون ارسال میکنیم به شما این امکان را میدهد که در هر ساعت از شبانه روز که وقت آزاد داشتید فیلمها را ببینید و این نکته کمک بزرگی برای عزیزانی است که شاغل هستند یا فرزند خردسالی دارند.


هزینه دوره های آموزشی آموزشگاه آنلاین خیاطی خودت بدوز کمتر از تعرفه های فنی حرفه ای است تا همه بتوانند از این آموزش ها استفاده کنند.

نوشته قبلی

زنان زیبا چه جوری لباس میپوشند؟

نوشته بعدی

چرخ خیاطی خانگی چی بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
ورود

یا

هنوز حساب کاربری ندارید؟

ایجاد حساب کاربری
سبد خرید
تبلیغات